1. Miranda Hoogstraten

Ik ben vorige week met mijn man en 3 kinderen wezen eten bij dit pannenkoekenrestaurant, nadat we eerst de kiezelsteenroute hadden gelopen. De paden waren hier en daar moeilijk begaanbaar, maar onze kinderen hebben zich uitstekend vermaakt. Na de wandeling zijn we naar het restaurant gegaan. De sfeer is er geweldig, een waar sprookje, onze kinderen keken hun ogen uit!

We bestelden eerst wat te drinken, dit werd ons vlot gebracht. Voor de kinderen bestelde we een heksenpannenkoek, ze vonden deze erg leuk, alleen vonden ze de snoepjes wat minder. (deze kleefde nogal, zodat ze ze niet meer wilden eten) Voor mijzelf bestelde ik een spek-kaas pannenkoek, het spek was erg zout, maar de pannenkoek was verder erg lekker. Mijn man had de ouwe-zeur pannenkoek en vond deze erg lekker. Na het eten nog een ijsje gegeten, alleen jammer dat er niet zoveel keuze was. Al met al hebben we een superleuke dag gehad!

Gr,

Miranda Hoogstraten.