1. Stan 129 punten

Tijdens een naar gepland ongecompliceerd hapje in Breda, Corenmaet aangedaan. Type prima café, snelle en vriendelijke bediening, eenvoudige kaart, naar je mag verwachten niets mis mee. Keuze; saté ( "altijd goed" gaf de kaart aan ).
    Verzoek om foejong Hai en rijst weg te laten en te vervangen door patat. Enkele minuten later verscheen de serveerster met twee uiterst onappetijtelijk ogende satestokjes, aangevuld met de allerslechtste satésaus die ik ooit heb gegeten samen én toch maar wel rijst en foejong hai (en patat). Met vlag en wimpel het aller, aller slechtste wat ik ooit voorgeschoteld kreeg. Linea recta teruggestuurd. Tweede poging (een mens moet af en toe kansen bieden, alhoewel ik eigenlijk wel klaar was ), vlees meer kleur ( ketjap doet wonderen ), smaak onveranderd slecht met de constatering dat het hier om hetzelfde stuk vlees ging omdat ik op mijn bord een al half gegeten exemplaar aantrof ( moet niet gekker worden!).
    Maat vol, drank betaald, eten niet en wegwezen.
    Daarbij geef ik als positief commentaar dat de serveerster het begripvol oppakte. Chapeau.