1. Gezien de gunstige recensies heb ik op 10 april 2010 gekozen voor een etenje met mijn dochter bij Spijkerman. De bediening was goed. Die wil ik met een 8 waarderen. De inrichting is nogal gedateerd en daarvoor kom ik niet hoger dan een 6. Of de kok een "offday" had of dat we de verkeerde avond hadden gekozen weet ik niet, maar het eten voldeed op geen stukken na aan onze verwachtingen. De kaart was redelijk maar niet bijzonder.

De mixgrill van mijn dochter was droog en niet warm genoeg. De witlof was een totaal doorgekookte pap.

Mijn scholfilet was redelijk, maar ook nogal droog en vrij smakeloos.

De saus kwam duidelijk uit een potje of flesje. Een beetje kok maakt zijn saus zelf. Als drankjes gebruikten wij 1 cola light, 1 bier en 2 spa rood. Daarbij moet opgemerkt worden dat €2,- voor een klein flesje prikwater wel flink aan de prijs is. Dat is misschien in de huidige horeca redelijk normaal, maar gezien de prijs van het hoofdgerecht had er tenminste een (gratis!) karafje water bij gemogen.

In totaal bijna €57,-. Teveel geld voor zeer matig eten.

We hebben het dessert maar overgeslagen en zijn elders koffie gaan drinken.