Op dit adres zit nu: SNTZL | De Zwaan

1. J. van der boom

Afgelopen zondag 6 september 2015 met een grouponbon bij De Zwaan gaan eten.

Als hoofdgerecht entrecote besteld, doch hetgeen we kregen voorgeschoteld had niets met een entrecote te maken. Na hier een opmerking over gemaakt te hebben zouden we ander vlees, tournedos krijgen.
    We kregen een getrancheerd stuk vlees wat tournedos moest zijn. Het vlees was mooi rood gebakken en was lekker. Goed opgelost maar zeker geen tournedos; daar was het niet mals genoeg voor. Waarschijnlijk bavette of staartstuk.

Normale prijs van dit 3-gangen menu zou 35 euro bedragen, met grouponbon 17,50 euro. Het menu was zeer zeker geen 35 euro waard maar eerder de grouponprijs van 17,50 euro. Als je hieraan meedoet laat je zien wat je in huis hebt zodat je terugkomt, maar nu werkt het averechts. Want voor een dergelijk menuutje van 35 euro kom ik zeer zeker niet terug.

4,3