Op dit adres zit nu: Brownies & Downies

1. Vanavond gegeten bij Texelhoeve. Gekozen voor specialiteitenpannenkoek. Op tafel kwam een kleinformaat, zeer dunne pannenkoek, met hier en daar een uitje, 3 stukjes paprika en 2 plakjes spek. De beloofde Juttersmaak was niet te herkennen. Hier betaal je dan bijna 10 euro voor. Mensen naast ons hadden ook niet genoeg en bestelde nog maar een pannenkoek.
    Wij gaven aan, dat dit niet was wat we verwacht hadden. Het meisje vriendelijk lachend zou het doorgeven. Bij betalen van de rekening nogmaals gevraagd wat de kok voor reactie gaf: Het juttertje zat door het beslag. Helaas niet te proeven.
    Een goed restaurant zou de eigenaar even langs sturen...maar hier niet. Helaas, hier kom je niet terug: want je betaalt voldoende, maar gaat weg met een half gevulde maag na een te kleine, dunne pannenkoek met zeer weinig vulling.
    Het is mazzel voor dit restaurant, dat op dit eiland veel toeristen komen, want een vaste klantenkring zullen ze zo niet opbouwen. Hoop dat jullie iets doen met deze feedback.
    Pia, Amsterdam