in Lauwersoog

á la carte, vis- en vleesgerechten, groepsdiners, bowlen

1. Veel te duur voor wat je krijgt en ongeïnteresseerde eigenaresse. We zijn hier gaan eten, omdat we op het Landalpark verbleven.

Het dagmenu van 3 gangen is simpel, maar hier betaal je wel E 29,50 voor. We waren met ons zoontje van 7 maanden, maar de, naar mijn idee, eigenaresse was niet echt op kinderen gesteld, al gedroeg hij zich super goed. Als je bij een vakantiepark zit lijkt me dat toch vaker voorkomen. Het eten was oké, maar zoals gezegd veel te prijzig.

Omdat we nog een bon van bites voor 2 hadden die we al omgezet hadden in een bon voor dit betreffende restaurant gaven we aan dat we de volgende ochtend, voor vertrek naar huis, nog graag koffie met gebak zouden willen komen eten. We spraken om 11.00u af. Ze nam de bon al in en we zagen haar in de gauwigheid nog 12 euro er op schrijven (dit zal de waarde van die bon zijn). Het kwam wel goed, want zij zou er die volgende ochtend toch zijn.

Komen we daar om 11 uur aan, niemand te bekennen, alles donker. Na wat roepen, komt er een kind van een jaar of 10 aan die ons een kopje thee komt brengen. Even later komt zijn moeder ook en brengt ons gebak (ik vermoed de bewoners van de bedrijfswoning bij het park).

Om kwart over 11 komt de eigenaresse aangereden. Geen enkele begroeting. Op de kaart kost koffie met gebak voor twee 9,60. Niet eens iets extra's dus. We zijn maar snel gegaan om hier nooit meer terug te komen.

2,8

1. Ik weet zeker dat de gene die om kwart over elf aankwam niet de eigenaresse was want die was al binnen want dat jongetje was haar zoontje de gene die om kwart over elf binnen kwam was iemand van de bediening want de eigenaresse is altijd vriendelijk en gek met kinderen en ik kan het weten want de gene die u het gebak kwam brengen is de eigenaresse deze is altijd vriendelijk en gek met kinderen weet ik uit ervaring dus dit wat u schrijft over de eigenaresse is geheel onterecht. Dank u

2. Ook wij weten uit ervaring dat de eigenaresse heel erg kindvriendelijk is en haar zoontje helpt uit enthousiasme wel eens mee!
    Waarschijnlijk weet u niet wie ze is en bent u door een andere medewerker geholpen.
    Het restaurant is iedere dag geopend en heeft verschillende medewerkers.
    Vervelend voor u, wanneer u dit ter plekke zou melden weten wij zeker dat ze u tevreden de deur uit lieten gaan.