1. Gisteren hier met een groepje gegeten. Helaas konden we niet de proeverij kiezen, die overal stond aangegeven, dingen zouden dan door elkaar kunnen gaan lopen vanwege de drukte door de 'Strongmanrun' (deze drukte heb ik overigens niet gezien). Vijf van de zes kozen vervolgens voor een Schnitzel (we waren tenslotte hongerig omdat we net mee hadden gedaan aan deze stronmanrun). De boereschnitzel (16euro) werd geserveerd met groente uit pot. Teleurstellend als je deze prijs betaald voor dit gerecht. 4 spekjes gevonden en 5 kleine aardappeltjes. Serveerster wist niet welke wijn werd geschonken. Wél kreeg ik een glas water bij de wijn (+).
    Vandaag nog even de papieren door gekeken van de strongmanrun, wat verbaast me, er staat een speciale aanbieding op voor o.a. een Schnitzel bij 'In de tonne' (12,50 euro). Personeel heeft hier niks over genoemd en het stond ook nergens aangeven.
    Concluderend vond ik het teleurstellend om hier te eten. Prijs/kwaliteit verhouding niet goed.