1. Wat een drama! Op vrijdagavond hier gegeten, niemand in de zaak. Drie gerechtjes per persoon besteld, niet lekker. Spaanse gehaktballetjes waren soepballetjes van het bedenkelijkste soort. Bediening (1 persoon) liet zich niet zien, eerste drankje bestellen duurde 20 minuten. Daarna zeker 20 minuten tot de eerste gerechtjes.

Wij besloten het na drie gerechtjes voor gezien te houden en wilden afrekenen (6 gerechtjes à €2,75+ drank). De man in de bediening schoot uit zijn slof en zei dat we voor de all-you-can-eat-formule kwamen en dat we die dienden af te nemen. We maakten hem duidelijk dat we dat niet met hem afgesproken hadden en dat we gewoon wilden afrekenen. Wij bleven kalm, hij werd steeds kwader.

Uiteindelijk mochten we onze rekening betalen, nadat ons op niet mis te verstane wijze te kennen was gegeven dat we in deze zaak nooit meer mochten komen eten. Pinnen bleek niet mogelijk omdat de pinautomaat kapot was. Geld in het dorp gaan pinnen en betaald. En we zullen ons netjes aan de afspraak houden en komen nooit meer terug. Slechtste restaurantervaring ooit.

2,6