1. Vanavond hier gegeten en het was echt niet lekker. Zwaar teleurgesteld.

Ontvangst was prima en brood was lekker vers. Het eten was smaakloos. Tapas staat toch beetje bekend om bijvoorbeeld knoflook, maar dat gebruiken ze hier niet volgens mij.

Sommige dingen leken echt opgewarmd in de magnetron en knapperig gebakken visjes hingen slap en vet naar beneden. De aardappeltjes waren vet en slap, duidelijk te kort gebakken. Het eten was vet en veel had weinig smaak. Bij het uitspreken dat het tegenviel zei de bediening "tja smalen verschillen".

Ten slotte: ga niet met veel honger want je moet heel lang wachten op je eten. Ik ben na een uur gaan vragen of we deze dag nog eten zouden krijgen! Je zou denken dat ze dan de ronde erna wat meer tempo erin hebben, maar ook die ronde duurde weer erg lang en dat terwijl veel opgewarmd lijkt; dan hoeft dat niet zo lang te duren. Je hoeft niet binnen een uur weer buiten te staan maar nu waren we onderhand over onze honger heen voor we iets kregen.

1,1