1. Vanavond ben ik hier eens een hapje gaan eten. Een zeer gezellig restaurant met een fijne sfeer. Bediening losjes en vriendelijk. De prijzen zijn zeer goed. Voor een Engelse pie rond de 11 a 12 euro en voor een vleesgerecht rond de 17 euro. Nagerechten liggen tussen de 3 en 6 euro. Mijn partner had een Irish Stew besteld die echt zeer lekker was! Helaas wel een veel te kleine portie. Ik had spareribs besteld. De spareribs waren niet vies, maar ook zeker niet bijzonder. Helaas redelijk wat vet en een smaak die goed is, maar waar je heel snel genoeg van krijgt. Als dessert hadden we het grand dessert genomen. Dat sloeg eigenlijk nergens op. De smaak was zeker goed maar welke kok verzint het om een dessert te maken met een berg (overigens wel super lekkere) slagroom, machtig ijs, een hele vaste pure chocolade taart, chocomousse die wederom heel vast van structuur was, chocolade/vanille ijstaart, gekarameliseerde noten en fruit, overgoten met mierzoette siroop? Een dessert hoort naar mijn smaak fris te zijn, maar dit was allemaal zo machtig dat je er misselijk van werd en de helft moest laten staan. Zelfs voor de doorgewinterde zoetekauw zoals ik is dit niet weg te krijgen. Het nagerecht was twee keer zo vullend als het hoofdgerecht.