1. Enige tijd geleden hier friet gehad, samen met mijn zoontjes en een vriendje.

Kwaliteit zeer goed, snelheid is top, alleen wat nettere frikandel speciaal maken. Zuurvlees is zelfgemaakt en dat is ook met de friet het geval, geweldig.

Zuurvlees zeer goede smaak, frites ook lekker, hoeveelheid goed.

Slordige frikandel speciaal, dat is jammer maar voor de rest Chapeau!

Prijsstelling iets overwogen.

1. Triest dit!!!

gisteren friet zuurvlees mayo en frik.speciaal gegeten,als ik binnenkom krijg ik opvallend genoeg geen aardig ontvangst...tja Ans zelf is er niet...de bestelling wordt snel opgenomen en het is er niet druk.
    Als ik mijn bestelling krijg zie ik dat er amper zuurvlees en mayo op mijn friet zit....als ik zeg dat er niet eens een stuk vlees inzit en ik vraag of ik de normale portie kan krijgen...mag ik een euro extra afrekenen...te triest voor woorden.....het chagrijnige druipt ervan af......de frikandel speciaal is waterig en ook karig...héél jammer dit...ik ben er echt beter geholpen in het verleden....zal zeker een behoorlijke tijd duren voor ik weer zal terugkomen....zo ga je niet met klanten om.....sfeer2,service 2,friet8,zuurvlees4,prijs kwaliteit 4