1. Na een rondrit door het Limburgse Heuvelland, hier samen met mijn jongste zoontje wat gaan eten, het was overigens al bijna drie jaar geleden dat we hier nog aten.

Toendertijd hadden de huidige eigenaren de friture nog maar net overgenomen.

Kan me nog herinneren dat de man bij de brandweer werkte.

Zelf heb ik een zeer ruime ervaring in de Horeca, gewerkt als bedrijfsleider en zelf een snackbar gehad.

Ik was zeer aangenaam verrast van de kwaliteit, vriendelijke service.

Het Zuurvlees is zelfgemaakt en dat proef je ook, al mag de hoeveelheid siroop iets minder zijn, een vette 9, en voor de frites ook een 8,5, helemaal niet vet en met een prima smaak!

Frikandel speciaal zoals hij moet zijn.

Mijn zoontje had friet satesaus mayo, zeker niet slecht, maar kan nog beter, als je zo'n goed zuurvlees hebt moet de satesaus ook top zijn.

Ik heb nog een klein advies uitgebracht, afwachten dus tot de volgende keer, en dat zal zeer spoedig weer zijn vrees ik, kortom mensen hier wordt kwaliteit met hoofdletters geschreven.

Nu nog de kaarsen aan en wat leuke muziek dan komt het met de sfeer ook wel goed. Groetjes Roger en Philippe.