1. H. ter Wengel

30 augustus 2015. De Oude Haven in Rotterdam met zijn vele restaurantjes hebben wij voor de eerste keer gegeten bij MEAT. Heerlijk op het terras werden we door de vriendelijke bediening te woord gestaan. Het voorgerecht bestond uit een bordje Wild Vleesch en Sashimi. Beide gerechten waren voortreffelijk. Het bordje Wild Vleesch is vrij groot voor een voorgerecht. Als tip dit voorgerecht te bestellen voor 2 personen. Grote eters hebben hier waarschijnlijk geen probleem mee. Het hoofdgerecht, Steak van Piet, perfect op onze wens klaargemaakt in hun speciale oven. Een mooi stukje vlees van ongeveer 250 gram. Daarnaast heerlijke frieten en zoetzure groenten. De Chileense wijn paste er goed bij. Afsluitend met een chocolade taart en een kopje koffie was onze avond geslaagd. Wij gaan hier ongetwijfeld weer naar toe.