1. We hebben ontzettend lekker gegeten. Dat verwacht je niet bij een midgetgolfbaan. De verrassing was dan ook groot toen de prachtig opgebouwde borden op tafel kwamen. De uiensoep die mijn vrouw had besteld was van uitstekende kwaliteit en smaak. De gerookte forel met een prima salade met een meergranen beschuit was heerlijk. Omdat het druk was duurde het allemaal wat langer voor de volgende gang kwam, maar dat werd keurig gecompenseerd door een gratis consumptie. Klasse! De mix gril bestaande uit een goed gebakken biefstukje, een stukje varkenshaas en eenstukje kip. Dat alles met veel gevarieerde groenten zoals gele biet, gele wortel, gewokte groen kool, broccoli, gefrituurde zoet aardappel en bieslook. Daarbij werden prei uit de ven, gebakken aardappels, een schaaltje rabarber en een schaaltje salade geserveerd. Allen goed van smaak en opmaak. Tenslotte een dame blanche, vier bolletjes ijs met heerlijke chocolade saus, een toef slagroom, een aardbei en een troste rode bessen.
    Kortom, we hebben fantastisch lekker gegeten! Geen zout en peper op tafel bekent hier dat je dat ook niet nodig hebt, want er wordt hier bijna zoutloos gekookt, want de kruiden compenseren dat perfect.
    Erg vriendelijk personeel. Een rustige en mooie omgeving. Komen zeker terug.