Op dit adres zit nu: Daandels

1. Het enige pluspunt aan Het Wapen van Hattem is de locatie. Vooropgesteld dat wij echt geen klagers zijn en 9 van de 10 keer melden dat we tevreden zijn. Maar over dit etablissement wil ik toch even in de pen kruipen.
    We hadden dus twee koffie met gebak besteld. Dan is het toch niet te veel gevraagd om dan dat gebak ook samen met je koffie te mogen nuttigen?
    Om de koffie toch maar niet koud te laten worden hebben we deze maar alvast opgedronken waarna bleek dat er veel drab achter bleef, met als toegift ook nog eens een vies kopje.
    Zoals gezegd zijn wij geen klagers dus zijn we gebleven om ons toch wel toegezegde tweede kopje koffie, waarvan één gratis, met gebak te consumeren. Helaas bleek bij het tweede kopje koffie weer drab achter te blijven.
    Bij betaling was het maar goed dat ik op de eerder gemaakte afspraak terug kwam, want er werd vrolijk vier koppen koffie en twee gebak afgerekend.
    Dit is een bedrijf wat alleen voor omzet gaat. Wij komen hier niet weer.

2,1