1. Ongelooflijk negatieve ervaring gisteren: we komen binnen, er is een tafeltje vrij in de serre. We zitten er al een tijdje. Komt opeens een bediende met een bordje in zijn hand: gereserveerd. Hij zegt dat we weg moeten, want de tafel is gereserveerd. Huh? hoe kan dat nou? Je komt net met dat bordje aanzetten en toen we kwamen was nergens iets van reservering te bekennen. Zonder ook maar iets van begrip volharde hij dat we weg moesten, ondanks onze steeds bozer wordende opmerkingen over klantvriendelijkheid. Kortom: we zijn natuurlijk niet ergens anders gaan zitten, maar boos weggelopen. Hier komen we nooit meer. Wat een klantonvriendelijke bediening.
    PS: er waren nog andere tafels vrij. Waarom hij per se onze tafel wilde claimen, blijft ons een raadsel. Maar zo ga je niet met klanten om.