Op dit adres zit nu: Tante Lotje

1. Goede verse producten. Zeer snelle alerte bediening. Kaart mag van ons regelmatig veranderd worden en er mogen iets meer keuzemogelijkheden zijn. Porties zijn vrij groot, waardoor de meesten van ons gezelschap maar 4 dingen hebben kunnen proeven.

Kwaliteit en bereiding van vlees (biefstuk, entrecote) perfect! Gratis kraanwater bij wijn ook een plus!

Vorige recensies van vierpersonen

• Wij zijn zeer enthousiast over Texas Rooi. Heerlijke gegrilde gerechten. Enige jammere vonden we de "grote" porties voor een all-in concept. Wij zaten bij 4 gerechten echt vol. Wellicht krijgen jullie nu veel concurrentie van een ander restaurant met ook een all-in concept met veel meer keuze op de kaart, maar ik zou dan tegen iedereen willen zeggen: Texas Rooi is kwalitatief véél en véél beter. Zeer goed vlees, verse producten en perfect bereid. Dit is gewoon restaurant niveau, waar een echte kok in de keuken staat!
    Wij raden het echt iedereen aan. (Kleine tip is dus misschien iets kleinere porties en iets meer keuze, maar je kunt toch niet alles wat op de kaart staat op, dus zo is het dan ook wel weer :)) Zeer vriendelijke en gastvrije bediening en eigenaar. Ga zo door. Ons zie je zeker terug.