1. Afgelopen zondag tijdens een treffen in deze gelegenheid geweest, wat gedronken en daarna nog een lunch tot me genomen. Kwaliteit van het eten zelf is zeker niet slecht, al vind ik serveren op beschadigde borden (stukken uit de randen) not done.

De bediening was, traag, chaotisch en op een enkele uitzondering na uitermate onvriendelijk gedurende de gehele dag. Delen van het terras waren gesloten, daar waar men bedoelde dat er niet werd bediend. Dit vanwege de grote toestroom. Dat is allemaal niet zo erg, maar geef dat gewoon goed aan en reageer fatsoenlijk als een klant een vraag stelt. Mijn ervaring is nu dat dit bij Het Vossenhol niet tot de mogelijkheden behoort.

Toppunt was wel dat op het moment dat het ging regenen (absoluut geen wind) alle parasols dienden te worden gesloten, en de klanten konden kiezen tussen weggaan of binnen gaan staan. Daar waar de gehele ruimte al volgepakt was met bezoekers.

Het is omwille van het event, wat op het terrein georganiseerd was, dat ik ben gebleven. Het Vossenhol deed het fantastisch georganiseerde evenement geen eer aan.

5,3