1. Zaterdag 22-08-2015 zijn we een 6 gangen menu gaan eten met veel verwachting, maar helaas. Het voorgerecht was alsof het uit de ijskast kwam en had nauwelijks smaak en zeer weinig. Het hoofdgerecht ossenhaas was gewoon biefstuk wat niet te eten en snijden was door de pezen die er in zaten. Dit gemeld bij de bediening en teruggegeven, maar dit kon niet volgens de chef-kok. We vroegen voor een nieuw hoofdgerecht, maar deze keer durfde hij niet meer een ossenhaas te serveren omdat wij beter weten. We kregen lamsbout als nieuw gerecht, zeggen en schrijven 4 kleine stukjes. Kaas als tussengerecht, zeer dunne plakjes 3/4 stukjes waar bij ik groene aderkaas had en vroeg voor abrikozen marmelade omdat dit een Italiaans gerecht is, maar dit was niet in deze zaak aanwezig (onbegrijpelijk) het nagerecht was super weinig. De menu's kostten maar liefs €210.