in Erp

Een uniek Aziatisch All you can eat restaurant

1. Babi Pangang heel erg droog en heel erg zout, inderdaad vies. Ook vleesballetjes, Pang-Sit, de rest alles onder de maat. Vooral alles droog en heel erg zout, ik hoef voorlopig geen Chinees meer! Flinke tegenvaller en geld niet waard. Ook bijvullen ging erg langzaam en flinke wachttijden voor het tepan gebeuren, zodat je belemmert wordt in het opscheppen uit de andere bakken. Ook kun je er niet rustig eten, veel rumoer. Denk dat mevrouw zelf niet weet dat de producten zo slecht en erg zout zijn.

1,4

1. Beste H en E,
    Dankuwel voor uw oprechte recensie. Wat vervelend dat het zo tegenviel, mijn excuses hiervoor. Ik heb de gerechten nogmaals gecontroleerd naar aanleiding van uw recensie. Wat uw andere opmerkingen betreft, streef ik hierbij ook naar verbetering. Ik hoop u in de toekomst weer bij ons te kunnen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, uw gastvrouw Xueling Li.

2. Geachte mevrouw Xueling Li,

Ik weet dat er een verbouwing zit aan te komen en de ruimte vergroot zal worden.
    Misschien is het een idee om uw restaurant nu niet vol te proppen omdat uw gasten daar veel last van ondervinden (heel veel herrie en overlast met het opscheppen van de gerechten vooral bij Wok) Ik hoop dat u inderdaad de recenties goed leest en uw maatregelen neemt wat betreft het overmatig gebruik van de zoutpot, het aanvullen van de gerechten en dat deze niet droog zijn.
    Het is prima dat u verbeteringen zijn en wij willen graag op uw verzoek komen proeven of de verbetering is doorgevoerd.
    Ik had eigenlijk verwacht dat u ons uit zou nodigen om e.e.a. te compenseren...
    Met vriendelijke groet, H en E