1. erik mulder

Leuk restaurant. Pannenkoeken waren erg lekker. Bediening was vlot en de sfeer was prima. Kids waren tevreden en wij ook.

Wij komen zeker weer

Vorige recensies van erik mulder

• Gisteren met 6 man naar pannekoekhuis geweest. Niet gereserveerd dus moesten even wachten omdat alles vol zat. Op zich geen probleem, in de entree konden we prima zitten onder het genot van een lekker drankje terwijl de kinderen zich vast in de kinderhoek konden vermaken. Het wachten duurde niet lang voordat er een tafel vrij was. Vervolgens pannekoek besteld met een stokbroodje vooraf die ze naar ik me heb laten informeren elke dag vers afbakken, klopte achteraf ook omdat we de oven door de deuropening konden zien bij het doorgaan van het personeel naar de keuken. Dus dikke plus wat mij betreft. Toen de pannekoek. De kinderen hadden een mini (dikke pret en een boel gesmeer met stroop natuurlijk), de rest een volwassen pannekoek. Drankje erbij en smullen maar. Zag er goed uit, smaakte goed en een best formaat!! Warbij 2 van ons het niet eens op kregen. Ook ijs/koffie gehad wat uitermate best smaakte. Vervolgens de rekening: kwamen ze netjes brengen waarbij ik aan tafel kon pinnen. Mijn conclusie: mooi pand, goede service, lekker eten en een redelijke prijs. Wij komen zeker nog een keer weer.

fam. ter Haar
    Hengelo.