1. Dionne en Toine

Vorige week zaterdag ontzettend goed gegeten bij restaurant Crijns. Prettige ontvangst door eigenaresse mevrouw Crijns en sommalier Arno Aartsen. Wat een verandering heeft het restaurant ondergaan! Modern, wit, gezellig en aangenaam! Complimenten voor de mooie nieuwe inrichting!

We kozen voor een 4-gangen verrassingsdiner, en dat bleek een schot in de roos! Als voorgerecht een kalfstartaar met truffel en een kwarteleitje afgemaakt met een mayonaise met knol. De snoekbaars met meiknolletjes, jus van kerrie, zeekraal en auberginecompot was verrukkelijk!

Als hoofdgerecht werd boerderij hert met kruidenkorst, ratatouille en soezenaardappel geserveerd. Goed op smaak en mooie combinatie.

Last but not least de kaasplank! De heer Crijns heeft alle kazen persoonlijk toegelicht, van Texelse geitenkaas tot kaas met lavendel! Zoveel mooie kazen dat we nauwelijks een keuze konden maken.

Dankjewel Arno Aartsen voor de heerlijke bijpassende wijnen! Jouw visie, kennis en kunde maakt absoluut het verschil. We hebben genoten! Graag tot een volgende keer!