1. Tijdens Sail 2015 naar binnen gegaan om iets te drinken. Na 20 minuten was er nog niemand bij ons geweest om een bestelling op te nemen. Bediening was er genoeg, maar blijkbaar was het drogen van vorken belangrijker dan bij nieuwe klanten een bestelling op te nemen. Cheffin van dienst aangesproken dat we er al 20 minuten zaten zonder dat er iemand bij ons was geweest, kwam er uiteindelijk iemand die ons vertelde dat ze waarschijnlijk over 5 minuten langs kon komen om bestelling op te nemen. Ik vroeg toen of dat niet direct kon of iemand anders die vorken aan het doen was, maar dat mocht niet want er mochten maar X personen in een sectie helpen. Ik zei toen dat het niet meer hoefde, ik had er genoeg van. Mijn indruk, als dit al niet kan, wat moet het eten dan voorstellen. Ik denk dus met name dan klanten gericht zijn!!!