1. Leontine

Tja, reserveren met 18 personen, het waterarrangement, dus is duidelijk bij aanbieden van menu... De kosten van de watertaxi retour naar Gorinchem zaten hierin, gegeten..., eten was redelijk maar niet gekeken naar prijs/kwaliteit. Voor dat geld heb ik zeker elders veel beter gegeten. Duurde zeer lang, terwijl we bewust om 18.30 gereserveerd hadden, zaten met kleine kinderen en kwamen pas om 22.30 weer buiten. Maar toen de rekeningen. Gewoon a la carte gerekend, kosten watertaxi werden helemaal niet vergoed, wat wel afgesproken was. Personeel was niet te vermurwen, management was al helemaal niet te vinden. Kortom hier komen we nooit meer, zeer slechte ervaring met een nog grotere zeer slechte mondelinge reclame van een zeer grote groep culinaire liefhebbers. Raethuys, zo hoort het dus echt niet. Klant is koning en geen omzetobject.

4,9