1. We waren redelijk vroeg en dat kon je ook merken. Wij hebben met 2 kinderen hier (onbeperkt) gegeten, waarvan 1 betaald (12,50). We werden prima geholpen, totdat het drukker werd. Drankje werd bv. niet geleverd na bestellen. Gelukkig bleef het eten wel goed verlopen. Max 15 minuten tussen de bestellingen door.

De 1ste keer sneetjes brood gekregen. Daarna waren het alleen de kleine gerechtjes (sommige hadden er rijst of een salade bij). Dat miste ik wel. Een side dish. De kipkluiven waren op zich lekker, alleen was de huid niet krokant. Dat maakt een kippevelletje toch minder lekker.

Verder prima gegeten. Viel mij wel op dat mijn calamaris een heerlijk dun korstje had, terwijl de buren later ringen met dikkere korsten kregen. Leek wel of het beslag op was en de diepvries ringen tevoorschijn kwamen, maar dat is maar een aanname.

Waar ik mij wel aan stoorde tijdens het eten is het gebrek aan servetten en vooral bij kluiven en visgerechten verwacht je toch een citroendoekje oid.

Ik ben niet binnen geweest, maar het terras gaf weinig plek. Kleine tafel voor 4 personen. Niet echt kindvriendelijk dus. Tafeltje stond vol met schaaltjes en dan ook nog 4 borden en glazen.
    Sommige tafels kregen er een hoge bijzettafel bij waar gerechtjes op stonden. Dat zou standaard moeten zijn bij 3+ personen.

Al met al zeker niet slecht gegeten, personeel kwam vriendelijk over en we vertrokken na dik 1,5 uur met een voldaan gevoel