1. Fam.Hoogersmilde

Eigenaar en medewerksters
    Als regelmatig tevreden bezoekers het restaurant geruime tijd voorbij gegaan, zonder ook maar enige reden.
    Zondag 16 augustus 2015 na reservering tafel 220 als vanouds weer genoten van de reeds bekende gerechten, waar bleek als voorheen ook nu weer enige smakelijke toevoegingen waren ingevuld wat betreft het al meer dan royale aanbod.
    Uiteraard is het geen Haute de Cuisine, al mogen enkele gerechten er bij aanschuiven, nee! Maar voor die prijs kan je niet anders verwachten.
    Het is laagdrempelig, zeker in deze tijd een slimme manier te overleven, gezien de bezetting (geheel volgeboekt) getuigt van een goede zaak. Zo niet smaak gezien de bezetting, niettemin bestaat in dit segment ook een verschil qua kwaliteit.
    Wij zijn tevreden en dan ook geen reden dit fantastische wok/sushi wereldrestaurant met onzin te beoordelen, welke wij een heel enkele keer constateren.

Goedmakers
    Ruime parkeergelegenheid - gastvrij - vlotte bediening - koks die de gast verstaat - schitterende eigentijdse ambiance in combinatie met doordachte verlichting welke alles met alles niet doet vermoeden in een restaurant van die omvang te zitten. Zelfs niet met volledige bezetting, welke wij dan ook hebben ervaren.
    Hopend zeker weer eens een reservering neer te kunnen leggen. Een huwelijksfeest ligt in het verschiet, waar tafel 220 te klein voor zal zijn, met andere woorden? ...
    Alle goeds gewenst & bedankt!
    Familie uit Hoogersmilde