Op dit adres zit nu: Mas Montagne

1. Hr. & Mevr. Westerbeek

Het is bijna niet te geloven als je zoveel negatieve reacties krijgt en er dan niets mee doet. Een top locatie en geweldige speeltuin maar de rest? Vuil en onverzorgd, eten slecht en koud (behalve de tomatensoep). Overal stukjes af van het (bij elkaar geraapt) servies. Veel te weinig personeel: 2 bediening + 1 in de keuken. Ze is tevens de (wat onvriendelijke) eigenaresse van deze toko. Trouwens 1 meisje deed werkelijk haar best in de chaos! Jammer, jammer jammer!! Het advertentiebord die er staat waar personeel wordt gevraagd... nou ik zou er niet willen werken!

Het was onze bedoeling om in december daar onze huwelijksdag te vieren. Wij zijn blij dat we eerst zijn gaan kijken en we gaan nu een deurtje verder! En wat betreft speeltuin: ga er lekker heen (onze kleinkinderen vonden het maar een “vette speeltuin”) en neem je lunchpakket gewoon lekker zelf mee!

2,4