1. Na een aantal keren voorbij het restaurant te zijn gelopen toch uiteindelijk de beslissing genomen om een keer naar binnen te stappen. De binnenkomst was "verrassend", het eerste wat je ziet is een mooie grote ruimte met een open keuken, eerlijk gezegd, naar mijn smaak iets te modern.

Na ontvangst van de jassen werden we naar onze tafel gebracht, gezellig bij het raam met uitzicht op de gracht. Na uitleg van het concept kregen we een amuse van gerookte zalm, simpel maar lekker. Ik en mijn tafelgenote besloten te gaan voor een drie-gangen menu. Vooraf kreeg ik een heerlijk stukje schol en mijn gezelschap een fijn gesneden rundertartaar, allebei geproefd van elkaar en we vonden allebei dat de smaken goed combineerden met de bijpassende wijn van het wijnarrangement.

Als hoofd hadden we allebei een heerlijk stukje lamsvlees, mals en lekker rose, groenten niet te gaar. Duidelijk een gerecht dat met passie was bereid. Als niet toetjes man kan ik hier niet echt een oordeel overvellen maar mijn tafelgenote was vol lof over de gebakken chocolade mousse, wel iets te veel maar erg lekker.

Al met al is Ganache mij erg goed bevallen, goede keuken met een zeer goede prijs kwaliteit verhouding, lekkere wijnen en een ontspannen bediening die je de tijd geeft om een goed gesprek te voeren met je tafelgenote.
    Min puntjes. Is het niet te druk dan kun je je enigzins verloren voelen in een iets te grote ruimte. Iets meer aankleding en huislijkheid zou de avond een finishing touch geven.