1. Jos.wassercordt

Vandaag pannenkoek gegeten met ons drieën. Pannenkoek was niet lekker en ver kou. Veel herrie en het was erg warm binnen. Wc stonk en was erg vies. Personeel niet klantgericht en onbeleefd. Wij vertelden dat de pannenkoeken niet warm waren, wij kregen als antwoord als het niet bevalt gaat u na het betalen maar ergens anders eten. Wij wisten niet wat wij hoorden met dit antwoord. Buiten aangekomen viel een vrouwelijk personeelslid een klant aan waar wij ons voor moesten schamen naar ons kind toe.
    De buren van twee huizen verder als waar wij wonen waren buiten aan het eten, bij thuiskomst vertelden zij
    ook hoe het personeelslid en de eigenaar deze klant verbaal aan gingen.
    Dat bewijst maar eens dat deze zaak niets met klanten heeft, als het geld maar binnen komt. Wij komen vaker met vrienden in deze zaak, er is vaker wel iets, maar vandaag spant het de kroon. Wij komen na vandaag nooit meer in deze zaak. Wij wonen 5 minuten hier vandaan, maar rij de volgende keer wel een uur naar een goede klantgerichte zaak.

4,3

1. Beste Jos,

Wat jammer dat Uw geheugen U al zo snel in de steek laat. Bij deze wil ik even het ware verhaal van mijn kant toelichten.

Ten eerste heeft U afgelopen zondag niet bij ons gegeten... U vroeg een tafeltje voor 2 personen. Aangezien de hele zaak vol zat, heb ik U gevraagd om enkele minuten geduld te hebben, tot er weer een tafeltje vrij zou komen. Uw vrouw reageerde op een zeer grove toon dat ze niet wilde wachten en dat ze ging. Ik heb gezegd dat is prima, ik wens U nog een fijne zondag verder! Onderweg naar buiten kwam U terug en viel mij midden op een vol terras verbaal aan dat ik erg onbeschoft was. Ik heb U uitgelegd dat ik na Uw manier van reageren geen discussie aanging, aangezien ik niets meer of minder heb gevraagd dan een paar minuutjes op een tafeltje te wachten. Vervolgens ging U zover dat ik dreigementen naar mijn hoofd kreeg als:: Als je een jongen was geweest had ik je tussen je twee ogen geslagen!! Dit heeft U meerdere keren herhaald..
    Nadat U bent gegaan heb ik zelfs van mijn gasten complimenten gekregen hoe ik deze situatie afgehandeld had. Kunt U nagaan.......

Alles wat door u geschreven is, heeft zich totaal niet bij ons afgespeeld. Wij zullen onze gasten nooit op deze manier behandelen.
    Ik kan mij echter voorstellen dat U een uur moet rijden om als welkome gast ergens plaats te mogen nemen, daar niemand Uw mentaliteit zal dulden.

Triest dat mensen zoals U verhalen op internet kunnen verspreiden, zich voordoen als gast en dan verhalen schrijven die zich niet hebben voorgedaan.