1. Wij komen al tig tig jaren bij dit pannenkoekenhuis. Ook onze ouders die al jaren overleden zijn. Lekker en nogmaals lekker. Zij kennen hun vaste klanten en weten, denk ik dan, de gewoontes van hun klanten. Vandaag hadden wij hard gewerkt en aardig wat vocht gehad (vanwege het transpireren door het heerlijke warme weer). We hadden alleen erg veel trek en geen zin om zelf te koken. Geen enkele keer in die, zeker 40 jaar, kwam het voor dat we geen drinken bestelden maar nu hadden we echt alleen erge trek! Na het, nogmaals heerlijke eten, kwam de serveerster naar ons toe om af te rekenen en zei dat er deze keer niets van gezegd is maar dat de gewoonte is dat er wel drinken bij het eten besteld moet worden. Wij waren echt geschokt, geven altijd een beste fooi en hebben nog nooit geen drinken besteld! Maar als het verplicht wordt Echt fout!