Op dit adres zit nu: HeerLuX

1. À smeets -Noordeloos

Naar heel wat keren daar te zijn geweest en altijd goed gegeten en gedronken te hebben, vond ik het vandaag toch niet zo klantvriendelijk. Wij, mijn dochter en ik, komen van Gangelt gelopen en gaan bij Boven Water aan een van de picknick tafels zitten. ik ga even water halen voor mijn honden. Twee Cavelier king Charles één van twee jaar die mooi op de grond ligt omdat het warm is, maar de tweede die is pas 8 weken die in een tas zit haal ik uit de tas en geef die over aan mijn dochter die al zit. Ik loop weg om water te halen komt meneer van het personeel en zegt de honden mogen niet aan tafel zitten. Mijn dochter heeft nog gevraagd of het een grapje was maar blijkbaar was dat niet zo. Dus toen zijn we maar weer opgestapt wat niet zo prettig was voor mijn honden want die hadden dorst vooral onze pup van 8 weken. We zullen de eerste tijd dus een groot boog om Boven Water maken tot dat onze honden een oudere leeftijd hebben en niet meer op schoot hoeven.
    Vriendelijke groet, Arsmeets-Noordeloos