Op dit adres zit nu: De Pannekoekenbakker

1. Renate Tibboel

Toen we met zijn vijven aankwamen en om een tafel vroegen moesten we eerst een kwartier wachten voordat ze ons een tafel gaven, terwijl er echt veel tafels leeg waren. Toen we eemaal zaten werd ons gevraagd of we wat drinken wouden bestellen, dat wouden we wel dus dat gedaan helaas moesten we ook weer een half uur op ons drinken wachten.
    Toen ons drinken eindelijk kwam konden we eindelijk ons eten bestellen om vervolgens ook daar weer 3 kwartier op ons eten te wachten. Wij waren niet de enige met dit probleem want de mensen naast ons hadden dat ook en achter ons. Toen de man naast ons ging klagen hier over werd hem gezegd dat hij dan maar het restaurant kon verlaten op een niet zo'n vriendelijke toon door de eigenaar.
    Eindelijk werd er na 3 kwartier wachten het eten gebracht. ik had een schnitzel met zigeunersaus. Deze was echter helemaal niet lekker. Het vlees was op sommige delen zwart doordat het te doorbakken was, plus de saus proefde als een goedkope salsasaus. De pannenkoeken die de rest had waren echter wel lekker. De bediening was niet erg vriendelijk en het was nogal een amateuristisch zooitje.

1. Ik vind het jammer dat jij een slechte ervaring hebt gehad met dit restaurant.

Mijn beleving is dat lutke hulscher een gast vriendelijk restaurant is en in mijn ervaring als je een klacht hebt betref het eten,of bediening kan je altijd je mening geven aan de eigenaar zelf persoonlijk heb ik er nooit een slechte ervaring er mee gehad.