Op dit adres zit nu: Kwalitaria

1. Elke week gingen we daar naar toe. De patat is goed. De bediening vriendelijk. Alleen de laatste 2 keer ging ik mij afvragen of het betalen/de bestelling goed ging. Bestelling doorgegeven, bij het brengen miste ik iets van de bestelling. Loop naar binnen om het te zeggen. De fout lag bij mij, prima kan. Ik dacht laat ik maar geen discussie gaan voeren. Niet dat zij even de bon na keken of vroegen wat het gekost had. Nee duidelijk het lag bij mij volgens hun.
    Gisteren weer daar. Deze keer moesten we dik 2 euro meer afrekenen dan normaal. Mijn vriend bestelde en ik dacht zou wel goed zijn. De bestelling wordt gebracht zoals wel vaker neem ik knakworst, normaal krijg je er 2 nu 1. Ik loop weer terug om het aan te geven. Nee het is veranderd, ze hebben weer hun oude knakworsten en dan krijg je er 1. Ze zeiden er ook nog bij nu betaal je ook minder??? Huh ik moest meer afrekenen dan normaal. Er bestaan in en rond Zutphen nog meer friettenten dus dat wordt een andere uitzoeken om daar 1 keer soms 2 keer in de week heen te gaan.