1. Wij hadden op vrijdag 7 augustus 2015 gereserveerd voor een uitgebreide lunch met 6 personen. Ontvangst was prima, er stond een mooie tafel klaar. Maar onze hoge verwachtingen kwamen niet uit helaas. Wat ging er goed: Eten van goede tot prima kwaliteit, goede warme borden, mooi opgemaakt. Wat ging er niet goed: Een hoofdober die zich constant bemoeide met onze prive-conversatie, grappig probeerde te zijn en de etiquette voor serveren niet kende (rechts opdienen, links afhalen, etcetera). Kwam ongevraagd met een aperitief met wijn en likeur. De bestelde witte wijn werd na een hele tijd als out-of-stock gemeld en er kwam een binnenlands alternatief. Een tweede fles die wij bestelden werd in een plastic zak met koud water op tafel gezet met de mededeling dat hij nog moest koelen, stond helaas niet koud. Zelfs na het nagerecht was deze wijn nog niet op temperatuur. Resultaat: hoofdgerecht en nagerecht zonder wijn genuttigd. De hulpober was een jonge vakantiekracht, zonder enige ervaring en/of opleiding. Waarom niet iemand van de hotelschool?! We gingen om 13:00 uur aan tafel en waren pas om 16:15 uur klaar, dit is veel te lang voor een 3-gangen-lunch en kwam simpel omdat de bediening slecht georganiseerd was.