Op dit adres zit nu: The Roast Club

1. Afgelopen week gegeten bij Gastrobar Boca aan de kleine berg in Eindhoven. Allereerst wil ik zeggen dat deze tapasbar echt een geweldige sfeer uitstraalt. Het interieur is prachtig verzorgd en ademt sfeer. Er is zeer goed gelet op de details van het interieur en accessoires. De details in de bediening en eten mogen echter iets beter. (Spaans) bier uit een verkeerd glas omdat de gastheer "Het juiste glas niet kon vinden". Verder duurde het (te) lang om drinken te bestellen waardoor we elke keer zelf maar aan de bar gingen bestellen. Voor het eten niet erg, omdat dit het concept is, maar voor drank moet dit anders.

Eten is prima, je besteld elke keer kleine gerechtjes vanuit een vitrine. Sommige gerechten waren prima op smaak, andere waren vlak van smaak en niet bijzonder. Ook de prijsbepaling van sommige gerechten is mij niet helemaal duidelijk. 7,- euro voor een klein portie calamaris is aan de stevige kant, terwijl andere gerechten goed geprijsd waren. De Spaanse ham is absoluut heerlijk en van hoge kwaliteit.

Al met al een prima ervaring, zeker voor een lekkere zomeravond.