Op dit adres zit nu: De Hu's

1. Ook ik had een slechte ervaring met vlees in mijn vegetarische bami. En ik had toch heel duidelijk gevraagd om een maaltijd zonder vlees/vis.
    Er werd door de jongen met nadruk gezegd dat deze bak de bami zonder vlees bevatte. Bij thuiskomst bleek dit dus niet zo te zijn. Meteen gebeld, in de hoop dat we een nieuwe maaltijd bami konden halen, zodat wij de maaltijd konden voortzetten, maar ook zodat dit probleem in de toekomst niet meer voorkomt voor mijn mede-vegetariërs. Ik kreeg als antwoord: "U heeft helemaal niet verteld dat u vegetarisch eten wilde."
    Klantvriendelijkheid is ver te zoeken. Voor ons geen eten meer bij Sjanghai Garden in de Mare.

1. J. Zhu
    Van restaurant

Hallo Doortje,

Bedankt voor het delen van uw ervaring. Ik begrijp dat u ontzettend boos bent. Ik zeg u: Ik zou dat ook zijn en daar geef ik u 100% het gelijk. Echter wil ik een genuanceerd beeld geven:
    - U geeft alleen maar enen bij uw recensie zelfs op gebieden die niks van doen hebben met uw klacht: Eten & drinken, sfeer, Prijs/kwaliteit. U heeft een probleem gehad met een van onze werknemers, houd het daar dan ook bij.
    - Ik als de manager heb aanvankelijk niets meegekregen van uw probleem. Ik had graag met u op een rustig moment erover gepraat, evt. met betreffende werknemer, en het helemaal uitgepraat.
    U wilt een vriendelijke service en ik wil een tevreden klant, maar uw frustraties op zo'n manier als deze uitten heeft geen zin en doet zowel ons tekort als u.

Graag bied ik u daarom een kop koffie aan bij ons op de zaak.

Met vriendelijke groet,

Aoyang Chen