1. Naar mijn mening was er iets mis met de choco dip voor softijs. Toen ik de medewerker (eigenaar?) vroeg of het zou kunnen dat de chocolade misschien niet goed meer was sprong deze gelijk in de verdediging, hij had de chocolade vrijdag (vandaag maandag) nog vervangen en er was echt niets mis mee! Toen ik vroeg of hij het wou proeven pakte die uiteindelijk een lepeltje en liet ook een collega proeven maar beide vonden dat er niets mis mee was. Er werd echter geen oplossing geboden. Wel gaf meneer aan dat als ik op straat mensen mijn ijsje zou laten proeven en die het ook niet lekker zouden vinden, dan zou ik mijn geld terug krijgen... Voordat ik het ijsje had besteld hadden we lekker gegeten en er was niets mis. Maar door de onbeschofte en klant onvriendelijke manier waarop de medewerker reageerde en de discussie met mij aan ging, terwijl er ander klanten in z'n zaak stonden krijgt deze snackbar van mij 1 ster (0 sterren was niet mogelijk). Niet alleen van de chocolade dip maar vooral door de manier waarop dit is gegaan heb ik nog steeds een nare nasmaak! Afrader dus!