1. Angelique

Vanavond bij Y Mucho Mas gegeten. Slecht! Bij binnenkomst hing er een enorme schoonmaaklucht, waarschijnlijk met iets te veel schoonmaakmiddel de vloer gedweild. Gekozen voor de ' malse a la minute lamskoteletten', die te droog waren om nog een mes doorheen te krijgen. Na 2 happen teruggegeven, helaas kon het niet van de rekening gehaald worden, maar ik durfde het niet nog een keer aan om ze opnieuw te laten komen. De ' verse frites' waren van McDonalds kwaliteit met veel te veel zout. Als goedmakertje een dessert, ik koos voor de gevulde appel met ijs. Volgens mij hoort deze appel warm en zacht te zijn, helaas, de buitenkant was lauw en de binnenkant ijskoud en wederom niet doorheen te komen met een lepel. Waarschijnlijk veel te kort in magnetron of oven gestaan? Water gevraagd, niet gekregen. Wel aardige bediening, maar ik hoop dat de kok eens kritisch kan kijken naar wat hij uitserveert. Slechte kwaliteit!