in Nieuwegein

Heerlijk genieten aan de Laagravense plas!

1. ...'as close as you can get to a nice beach vibe' in het midden van Nederland...

Relaxt toeven aan het water op een gezellig terras met gewoon lekker, niet-pretentieus eten.

PS als je nog op zoek bent naar een leuk (kinder)verjaardagsfeestje: het wakeboarden is fantastisch voor kids!

1. Beste Robin,

Leuk om te horen dat wij voor jou de locatie zijn waar je heerlijk kunt genieten aan het water en op het terras in het Midden van Nederland. Daarnaast hartelijk dank voor het achterlaten van deze lovende woorden over Restaurant Down Under, ons team is hier heel blij mee en ook trots op! Wij ontvangen jullie graag weer in de toekomst op onze locatie, tot dan.

P.s. dit jaar verloten we onder alle recensies de enige echte Down Under scooter. Laat je gegevens achter op www.downunder.nl/scooter en wellicht ben jij de gelukkige winnaar!

Gastvrije groet,

Mariska