1. Barslechte service. Een uur gewacht voordat ik eindelijk een voorgerechtje had door een 'communicatiefoutje'. Carpacio die je alleen hoeft te snijden en soep die je alleen hoeft te warmen. We werden geplaatst op een tafeltje letterlijk naast anderen, geen privacy. Personeel had totaal geen oog voor de klant en liep constant voorbij zonder enige interesse of we iets wilden drinken, hoe het eten was, enz. Eén van de dames van het personeel liep in ongepaste kleding. Niet zo'n prettig beeld in een restaurant. En het eten was ook matig. Pijnboompitjes op mijn carpacio aangebrand en de sla zwom in olie op de carpacio. Bestelde biefstuk medium en kreeg rauw. En de saus was gewoon echt smerig en kreeg harde patat. En erg lang op het dessert gewacht. Een chocomousse en een creme brulee die zo klaar horen te zijn. Ze smaakten nergens naar. Kom hier nooit meer terug!

1. It's true. I had very bad experience with this " restaurant ".