1. Namens ons vieren

Met z'n vieren gegeten op de fraaie veranda van het restaurant. De borden waren mooi opgemaakt en de gerechten waren goed van smaak. Het duurde alleen erg lang voordat de bijgerechten kwamen dus begonnen we alvast met eten. Maar toen we halverwege het hoofdgerecht waren, hebben we toch maar even gevraagd waar de bijgerechten bleven. Ze waren het vergeten te brengen. Er werd toen een mini schaaltje salade en een mini schaaltje frietjes gebracht voor vier personen. Dat wat je daar ook voor twee personen krijgt. Toen we later vroegen om de frietjes nog 'n keer aan te vullen zagen we dit als bijtelling van €3,- terug op de rekening. Geen goede manier van bezuiniging volgens mij. Zeker nadat men in eerste instantie de bijgerechten vergeten waren te brengen. Erg jammer! Had een betere ervaring kunnen zijn.