Op dit adres zit nu: Lilou

1. Datum 8-8-2015, diner met 2 personen:
    De ligging van het restaurant is centraal in het centrum van Goes, met uitzicht op de eeuwenoude straat en jachthaven. De reservering via internet wordt snel beantwoord met een positief antwoord via email.

We worden bij binnenkomst vriendelijk begroet. We worden vlot en vriendelijk bediend. We hebben een kortingskaart van Xenos (2e maaltijd gratis) en krijgen uitgelegd dat we gewoon van de hele kaart mogen kiezen.

Bij de maaltijd zit naar keuze friet of gepofte aardappel of Mexicaanse rijst. Door allebei iets anders te kiezen kunnen we van 2 bijgerechten proeven. De (Vlaamse) friet zijn lekker zoals ze horen, de gepofte aardappel is een aanrader. De serveerster vraagt of ik frietsaus wil. Tuurlijk, ik ben een Nederlander.
    Een goed gevulde saladebar is inclusief, de serveerster attendeert ons er op.

Gerecht 1: gevulde paprika's. Naar keuze met kip of gehakt. In 1 woord: heerlijk.
    Gerecht 2: spareribs. Heerlijk mals, het vlees schuift zo van het bot. Lekker gemarineerd, zeker niet te zout of te gekruid. Hier is onbeperkt ook echt onbeperkt. Ik bestel een 2e portie, de serveerster vraagt vriendelijk of ik een halve of hele extra portie wil. Ik kies voor een hele en dat wordt vlot geleverd. Nog voor ik deze op heb, komen ze vragen of ik nog extra spare-ribs wil. Ik pas. Als ik verzadigd het laatste frietje naar binnen werk, vraagt een andere serveerster opnieuw of ik nog extra spare-ribs wil. Tjonge.

We verlaten met een volle maag en een tevreden gevoel het restaurant, met een vriendelijk groet van de serveerster.