1. Helaas geen goede ervaring met dit restaurant. Aan begin van de avond aangegeven dat ik zwanger was. De gastheer gaf aan hier de hele avond rekening mee te houden. Helaas was mijn eerste gerecht nog rood van binnen, waardoor ik dit terug moest sturen. De gastheer had het niet doorgegeven aan de keuken. Mijn gerecht ging dus terug, maar dat van mijn man bleef staan. Die had zijn gerecht dus al op voordat die van mij terug kwam, waardoor we allebei alleen aten.

Omdat het restaurant gebruik maakt van halve porties, hadden we ieder twee gerechten besteld. Bij het tweede gerecht zat precies dezelfde groente als bij het eerste. Verder was de vis (tongschar) erg droog.

We waren er eigenlijk al een beetje klaar mee, dus hoefden geen nagerecht of dessert meer. We vroegen om de rekening, maar ook deze werd vergeten. Omdat we toch netjes wilden betalen er nog maar een keer om gevraagd.

Helaas! We hadden er meer van verwacht.

3,2

1. Goedendag, we zouden graag met u in contact willen komen, we nodigen u graag uit voor een nieuw etentje om dit enigszins goed te maken. Zou u uw telefoonnummer willen mailen naar info@moersehoeve,nl. Dan nemen we zo spoedig mogelijk contact met u op. Vriendelijke groet, Team Auberge de Moerse Hoeve 013-5799988