1. Ongeveer een jaar geleden waren wij hier ook. Toen waren we precies na 45 minuten klaar met ons eten. Het voorgerecht stond nog op tafel toen ze al met de kip kwamen aanlopen. Eén van de serveersters besloot het tafeltje dat pal naast de onze stond te gaan schoonmaken met een reiniginsspray. Dit deed ze zo fanatiek dat ze daarmee ook onze tafel meenam. Helaas waren wij op dat moment nog aan het eten. Op onze reactie zette de betreffende dame een chagrijnig gezicht op en zei verder niets.

Ditmaal kurkdroge groente in de rauwkostsalade, die voor het grootste deel bestond uit bleekselderij (je moet er van houden) en saus. Te droge kip, badend in een dikke laag olie.

Geen enkele keer werd ons gevraagd of we nog wat wilden drinken. En gezien de huidige overlast van wespen hadden ze op het terras best wat wespenvallen mogen plaatsen.

Dit is de 2de keer dat het eten ons hier is tegengevallen.

Jammer. De formule is top, maar de uitvoering uitermate slecht!