in Den Burg

Zelfs fijn om er gewoon al iets te drinken

1. Onze ervaring(en) bij De Smulpot, leg ik graag even uit van de vakantie waar het allemaal voor ons begon. De kennismaking met deze zaak begon in december 2012, toen ik een beetje doelloos ronddoolde met mijn zoon in Den Burg, toen mijn man geveld met buikgriep in ons vakantiehuis vertoefde. Kerst zou een ramp worden...met een kind van 8 die we hadden beloofd om gezellig samen op restaurant te gaan.

Toen: December 2012 zal ik nooit vergeten. Zij hebben, ondanks buikgriep van mijn man toen, onze kerstavond subliem gemaakt. Ze gaven als oplossing voor ons om eten voor ons te bereiden en dan mocht ik het komen afhalen. Het eten was zoals het op een Kerst moet zijn. Mooi versierd, overheerlijk en goed verpakt, zodat alles lekker warm was toen ik ermee in ons vakantiehuis toekwam in De Koog. Zo hadden we toch nog als gezin een kerstdiner.

Doordat ze dit voor ons toen deden, zijn we geregeld daar beginnen komen. Normaal komen wij zo'n 4x per jaar op Texel en dan gaan we ofwel gewoon iets drinken ofwel een kleine maal ofwel een volledig diner. Dit is al altijd SUBLIEM geweest. Het team, het eten, de sfeer, dit is zo TOP!! Hebben ook al vaak mensen daar naar toe gestuurd en die zijn allemaal vol lof. Dit is echt the place to be op Texel!! Een aanrader voor iedereen. Ze hebben ook leuke kidsmenu's. En, we waren er deze zomer bij het uitkomen van de nieuwe kaart. Alweer wat nieuws geprobeerd en oh zo voortreffelijk!!

Uit eten op Texel, geloof me, je kan niet beter doen dan gewoon naar De Smulpot gaan. De prijs valt zeer goed mee en het eten is er héél lekker. De bediening is er ook super. En, wijn kan je gewoon per glas nemen. Die is altijd perfect van temperatuur en je krijgt er telkens een glaasje water bij. Voor ons is Texel een tweede thuis. Zijn deze zomer al voor de 26e keer op het eiland geweest. Missen het nu al. Maar, Texelvakantie zou niet compleet zijn zonder De Smulpot.

Nogmaals bedankt Dave en Anne en hun topteam!! Jammer genoeg kunnen we in oktober niet komen, maar zijn volop aan het aftellen om de kerst bij julllie door te brengen en mijn 2 mannen zijn benieuwd naar het thema voor de nieuwjaarsduik. Dit is ook zo'n leuke bedoening met jullie. Bedankt voor de vriendschap!! Jullie zijn top!! Vele groetjes van Werner, Yoshi en Petra xxxx