Op dit adres zit nu: Mas Montagne

1. Prachtig in het bos gelegen met ruim terras en uitgebreide speelvoorzieningen! Restaurant en terras zien er onverzorgd uit. De pannenkoeken en de bediening waren ver beneden de maat!!!
    De pannenkoeken worden slechts aan 1 zijde gebakken, waardoor de andere kant zacht en ongaar blijft. Dit geldt zeker voor de dikkere Boerenpannenkoek. Maar ook de kinderpannenkoek met frikandel erin was niet gaar en ook helemaal bleek, amper gebakken. Van de 6 personen waren 5 pannenkoeken ongeveer gelijk klaar, ik moest echter zo lang wachten dat de rest ze al bijna op had. Er was iets mis gegaan in de keuken. Kan gebeuren, maar dan zorg je er toch voor dat deze pannenkoek met voorrang opnieuw gebakken wordt! Mijn moeder heeft haar pannenkoek terug gegeven aan de keuken omdat deze niet gaar was. Na weer een kwartier kwam een nieuwe pannenkoek die weliswaar beter gebakken was, maar nog steeds niet gaar. De bediening heeft eigenlijk geen rol gespeeld in dit verhaal, amper uitleg, niet informeren in de keuken waar de pannenkoeken bleven. Zeer zeer slecht! Jammer van ons familie uitje en ondanks de leuke locatie niet voor herhaling vatbaar!

1,9

1. Beste Mook, of Hester38 ( op iens)

Onze pannenkoeken worden altijd aan beide zijdes gebakken, de eerste pannenkoek die u terug stuurde heeft de kok geproefd en deze was gaar, uit beleefdheid heeft hij een nieuwe voor u gebakken. De tijd tussen het weg brengen van uw eerste pannenkoek en het ontvangen van de nieuwe bedroeg 6 minuten en geen 15 minuten, daarna hebben wij geen klacht meer van u ontvangen en uw tweede pannenkoek was dan ook geheel opgegeten.
    Het personeel heeft netjes excuses gemaakt toen u meldde dat u vond dat de pannenkoek niet gaar was en gelijk een nieuwe voor u geregeld.
    Vervelend dat u uw familiedag door zo iets laat verpesten.

2. Wat een aanfluiting deze reactie van u om alles goed te praten! Blijkbaar heeft u niet echt opgelet tijdens ons bezoek, ik heb slechts jongelui zien bedienen en die wisten van elkaar niet eens waar ze mee bezig waren. Het is helaas anders verlopen dan u hierboven schetst. Niet voor herhaling vatbaar om u een bezoek te brengen!