1. Vanavond met het gezin een hapje gegeten bij eetcafé De Wissel in Harderwijk. Recht tegenover het Dolfinarium. Kinderen hadden een pannenkoek en wij kibbeling met patat. We hadden nog gevraagd hoe de kibbeling was. "Ja goed, dat wordt hier het meeste besteld." was het antwoord. Allereerst kwamen de 2 pannenkoeken ruim 5 minuten later dan ons gerecht. Dus of we beginnen alvast en wij zijn bijna klaar als de rest komt of ons eten is afgekoeld. 1 pannenkoek was verkeerd en kon nog terug om een nieuwe te maken. Weer wachten. Alles zonder excuses of enige uitleg. Kibbeling veel te vet wat er af droop en de patat was ook niet om naar huis te schrijven. De pannenkoeken van buiten keihard. Schoorvoetend werd toegegeven dat die niet vers waren, maar zo uit de magnetron kwamen. Met 4 drankjes kwamen we uit op bijna €45. Wat een toeristen afzetters.

1,9