1. Vandaag 3-8-2015 van de social deal wandelarrangement gebruik gemaakt. De wandeling was heel erg mooi maar het eten was echt niet lekker. We begonnen met de soep, heel zout. Bij terugkomst zaten we al tien minuten op het terras maar niemand kwam. Toen Ik binnen kwam vragen kreeg ik een verbaasde blik. Het broodje was hard en zat super veel mayonaise op met een ui en forel die oud was. Dit heb ik uiteindelijk weg gegooid. Niet de moeite en zou hier dus ook niet terug keren. Helaas want de plek is super.

Update:
    3 augustus heb ik een review geschreven betreft ijscafe Oud Vijlen. Na deze review heb ik mail adres gegeven waarna direct contact is opgenomen met mij vanuit het ijscafe. Ik heb duidelijk aangegeven waar we tegen aan waren gelopen en wat ons dus tegenviel. Ze hebben onze "klacht" zeer serieus genomen. Uiteindelijk hebben wij ons geld terug gekregen. Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over de afhandeling van onze "klacht".

1. Helaas was uw broodje niet naar wens, excuses hiervoor. Wij streven naar een hele goede kwaliteit. Zie ook onze recensies bij socialdeal. Gelukkig zijn er heel veel tevreden mensen. Natuurlijk nemen we uw klacht serieus. En hopen dan ook dat we het een volgende keer recht mogen zetten. Onze broodjes worden dagelijks vers afgebakken en onze forellen zijn vers van de lokale kweker. Voor ons even onverklaarbaar. we streven naar 100 % tevredenheid. Helaas lukt het niet elke keer, excuses.