Op dit adres zit nu: Balkania

1. Karolijne

Tijdens onze vakantie deden we Brasserie De Monnick maar liefst 2 keer aan, dus dat zegt al veel. De eerste keer was het vooral om de regen en de wind te ontvluchten. We gingen in eerste instantie gewoon voor een koffie, maar we werden door Brian zó hartelijk ontvangen dat het daar niet bij bleef. Terwijl het toch stevig waaide genoten we van een leuk, hartelijk gesprek en een heerlijk omeletje.
    Dat smeekte – ook letterlijk – naar meer. En ja hoor: we werden meteen herkend. Midden in het drukke seizoen bleken we een paar dagen later al geen vreemden meer en was de ontvangst weer net zo hartelijk. Niet overdreven, maar gewoon vriendelijk. En het eten? Wéér lekker! Vers, goed gecombineerd en leuk opgediend zonder gedoe. In de vroege avondzon genoten we op een leuk terras van vissoep, verse kabeljauw, een goed glas witte wijn en heerlijke kaas.
    Kortom: Brasserie De Monnick is een fijne plek waar alles klopt en waar wij ons in elk geval echt gast gevoeld hebben. We bewaren het adres goed en komen zeker terug.