1. De prijzen zijn aan de forse kant: €17,90 voor 1 stokje saté. We hadden amper de laatste hap genomen of de bediening kwam al vragen of we klaar waren. 5 minuten later kwam ze dit weer vragen.

3,7

1. Beste Jo, dank voor de betere onderbouwing van uw recensie. De sate met frites kost bij ons indd 17,25. Omdat het gesneden is van varkenshaas met een huisgemaakte pindasaus. Dit zorgt voor een hoge inkoopprijs. Daarbij komt ook nog het feit dat de zaak en de producten die wij verkopen kostendekkend moeten zijn. Wij voeren tenslotte een commercieel bedrijf. Het moment van afruimen is een momentopname en kan sporadisch iets sneller gebeuren dan u van ons gewend bent. Echter is het ook niet fijn tafelen als u een lange tijd lege borden voor u heeft staan. Dus wat is de goede manier? De ene medewerker voelt het beter aan dan de andere. Mvg.